Znak: ZGZiR.210.1.3.2016 Nowy Targ,
dnia 10 marzec 2016r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w
Nowym Targu ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy w Zakładzie
Gospodarczym Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu.
1. Stanowisko pracy:
Inspektor
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko
mogą się ubiegać również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z
art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr 2014 poz. 1202 z późn. zm.),
2) pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) staż pracy minimum 3 lata - na stanowisku biurowym /mile
widziane doświadczenie w zakresie pracy w księgowości/
6) wykształcenie:
wyższe
7) znajomość przepisów prawa regulujący
zakres tematyczny stanowiska, w szczególności znajomość przepisów ustaw: o
samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, w
zakresie rachunkowości w jednostkach budżetowych.
8) Udokumentowane doświadczenie w pracy
w księgowości głównie w zakresie kadr i
płac.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) umiejętność organizowania pracy na
pełnionym stanowisku.
2) odpowiedzialność, rzeczowość,
uczciwość, skrupulatność.
3) dobry poziom komunikacji interpersonalnej,
miła aparycja i podejście do klientów.
4) biegła znajomość obsługi komputera w
zakresie programów biurowych w szczególności księgowych tj. Sz@rk Kadry Płace,
Sz@rk Faktura1! Plus, obsługa programu Płatnik ZUS, PFRON, obsługa programu
PEKAO Biznes24, znajomość programów edytor tekstu, arkuszy kalkulacyjnych,
obsługa poczty e-mail.
5) odporność na stres.
4. Zakres obowiązków na stanowisku:
1) Prowadzenie całokształtu spraw
związanych z obliczaniem płac pracownikom ZGZiR w tym za:
- przygotowanie list płac,
- sporządzanie deklaracji podatkowych
do Urzędu Skarbowego /m.in. deklaracji VAT/
- sporządzanie deklaracji ZUS i
prowadzenie rozliczeń ZUS oraz deklaracji PFRON,
- odprowadzanie składek do PZU,
- prowadzenie systematyczne kart wynagrodzeń
pracowników,
-prowadzenie kart pracowników w
zakresie zasiłków chorobowych ZUS,
2) Prowadzenie spraw związanych z
ubezpieczeniem mienia ZGZiR /środki trwałe i wyposażenie, a także środki
obrotowe w kasie ZGZiR/,
3) Sporządzanie faktur za usługi
Zakładu w oparciu o cenniki i ustalenia z Dyrektorem Zakładu i Głównym
Księgowym. Sprawowanie nadzoru nad systematycznym spływem należności i
egzekwuje spływ należności od dłużników ZGZiR.
4) Naliczanie odsetek za zwłokę i
kosztów upomnień,
5) Sporządzanie sprawozdań
statystycznych /GUS/ wynikających z wykonywanych zadań na zajmowanym
stanowisku,
6) Prowadzenie analityki związaną z
obsługą programu Sz@rk Faktura1! Plus,
7) Wykonywanie inne doraźnych poleceni
przełożonych związanych z wykonywaną funkcją.
5. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy –pełny etat na
podstawie umowy o pracę,
2) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z
Regulaminem wynagradzania pracowników ZGZiR,
3) pierwsza umowa na czas określony,
4) praca biurowa w systemie podstawowym
od poniedziałku do piątku 730-1530,
5) uciążliwość fizyczna oraz ryzyko
zawodowe wynikające z następujących zagrożeń: prąd elektryczny, oświetlenie,
wymuszona pozycja ciała, praca przy monitorze ekranowym, stres.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) CV zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych
miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy kandydata w tych
miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych
szkół, uczelni, konkursów i szkoleń,
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru
dostępnego na stronie ZGZiR,
4) podpisane odręcznie oświadczenie o
posiadanym obywatelstwie,
5) podpisane odręcznie oświadczenie o
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw
publicznych,
6) zaświadczenie lub oświadczenie o
niekaralności,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na
przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i
nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata
nieposzlakowanej opinii dla potrzeb procesu naboru na wolne urzędnicze stanowisko
inspektora w Zakładzie Gospodarczym Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu,
prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 21 lipca 2008r. o pracownikach
samorządowych ( Dz. U. Nr 2014 poz. 1202 z późn. zm.),
8) kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
9) kopia lub odpisy dokumentów
potwierdzających wymagane wykształcenie,
10) kopie lub odpisy dokumentów potwierdzających
wymagany staż pracy,
11) kopie lub odpisy dokumentów
potwierdzających pracę w księgowości oraz potwierdzających wiedzę z zakresu
kadr i płac.
12) dokumenty aplikacyjne: list
motywacyjny i cv winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 2014 poz.
1182).
Przyjmuję do wiadomości fakt
obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych,
zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr 2014 poz. 1202 z późn. zm.).”
7. Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie
podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 21 marca 2016 r. do godz. 12.00 do sekretariatu ( I
piętro ) pok nr. 101 pod adresem: Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji ul.
Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ nabór na stanowisko: inspektor Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w
Nowym Targu”.
Aplikacje,
które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu (decyduje pieczęć wpływu na
dziennik podawczy) , nie będą rozpatrywane.
8. Informacje dodatkowe
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja
konkursowa ds. rekrutacji niezwłocznie dokona ich oceny odrzucając oferty nie
spełniające ustalonych w ogłoszeniu wymogów formalnych. Kandydaci, których
oferty będą spełniać ustalone wymagania formalne zostaną dopuszczeniu do II
etapu kwalifikacji oraz zostaną powiadomieni stosownym pismem o terminie,
miejscu i sposobie wyłonienia kandydata.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 18 264
08 11 w Sekretariacie ZGZiR
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej BIP ZGZiR oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Parkowej
14 34-400 Nowy Targ.
9. Wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Dyrektor ZGZiR
mgr Michał Rubiś
kwestionariusz osobowy.pdf
kwestionariusz osobowy.odt
Znak: ZGZiR.210.1.3.2016 Nowy
Targ, dnia 31 marca 2016r.
INFORMACJA
O WYNIKU NABORU
(sporządzona zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 15
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2014 r., poz. 1202; z
późn. zm.).
1. Nazwa
i adres jednostki: (art. 15 ust. 2 pkt 1)
Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji ul.
Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ
2. Określenie
stanowiska: (art. 15 ust. 2 pkt 2)
inspektor
3. Imię
i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu Kodeksu
cywilnego (art.15 ust.2 pkt 3)
Bożena Jachymiak - Ludźmierz
4. Uzasadnienie
dokonanego wyboru albo uzasadnienie nie rozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
(art. 15 ust. 2 pkt 4)
Pani Bożena Jachymiak uzyskała
w postępowaniu konkursowym najwyższą ilość punktów a jej dotychczasowe
doświadczenie zawodowe i wykształcenie gwarantuje właściwe wykonywanie
obowiązków na stanowisku objętym konkursem.
5. Niniejsza informacja podlega upowszechnieniu przez
umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie Zakładu Gospodarczego Zieleni
i Rekreacji w Nowym Targu oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
przez okres co najmniej 3 miesięcy (art. 15 ust 1)